Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

Marc Jacobs søger model på de sociale medier

De sociale medier går selfie-amok efter Marc Jacobs har offentliggjort, at de søger deres næste kampagnemodel via #CastMeMarc hashtagget

Normalt går de største kampagner, som Marc Jacobs, til de største modeller og stjerner. Sådan er det bare. Eller det vil sige, sådan var det. Katie Hillier og Luella Bartley fra Marc Jacobs har nemlig sat en modelsøgning igang på de sociale medier. Du kan læse meget mere om reglerne for deltagelse på www.marcjacobs.com, men alt i alt går det ud på at tage et billede af dig selv og give det hashtagget CastMeMarc inden 9. april kl.12. Vinderen skal deltage i et Photoshoot i New York og bum - så blev man lige kampagnemodel for et af de største modehuse.

Som I sikkert kan forestille jer har det fået de sociale medier til at gå amok og alene på Instagram er der i skrivende stund mere end 13.000 billeder tilføjet.

Det er ikke første gang, at Marc Jacobs overasker med sine kampagner. Der var dengang han proppede Victoria Beckham i en gigantos shoppingpose, og så var vi vist også flere, der løftede øjenbryn, da det tidligere i år blev afsløret, at Miley Cyrus var hans nyeste kampagnemodel. Måske er du den næste?

Mere om Modenyheder? Få Costumes nyhedsbrev