
Derfor er Glossier så hypet
Glossier er her, der og alle vegne, men hvorfor er skønhedsmærket så populært? Bliv introduceret til den amerikanske favorit, som nu også sender til Danmark
Af — 19. juni 2018Amerikanske Glossier har længe redet på en bølge af succes, og nu er produkterne i den enkle emballage og de lyserøde bobleplast-punge også nået til Danmark. Nyheden er blevet modtaget med stor begejstring af mærkets mange danske fans, men hvorfor er Glossier egentlig så populært?
Her kan du læse, hvorfor Glossier er blevet så hypet, om de tre mest populære produkter, samt hvor du kan købe Glossier.
Under hashtagget #itgtopshelfies deler kvinder fra hele verden billeder af deres skønhedsprodukter, som også bliver inkluderet på Into The Gloss' Instagram-profil.
På den måde er læserne en vigtig del af Into the Gloss-universet, og da Emily Weiss siden tog skridtet videre og udviklede mærket Glossier, spillede brugernes idéer en afgørende rolle i udviklingen af produkter. Resultatet er prisvenlige produkter i fin og enkel emballage, der er så nemme at bruge, at alle kan være med.