
Det innovative hårprodukt til kun 60 kroner, som har taget nettet med storm
Produktet er gået viralt på TikTok og roses af flere udenlandske medier for sin evne til at transformere håret på bare 8 sekunder.
Af — 01. april 2021En ny dag, et nyt hit på TikTok. Den fremadstormende platform, hvis succes startede med videoer af folk, der dansede, er i dag blevet et sandt mekka for skønhedsentusiaster. Her bliver der hyppigt delt nye skønhedsanbefalinger, og nogle går viralt med flere millioner visninger, hvilket også kan mærkes på salget af det pågældende produkt ude i butikkerne.
Det var for eksempel TikTok, som gav et 15 år gammelt og glemt skønhedsmærke fornyet popularitet, efter at TikTok-brugere begyndte at dele anbefalinger af det. Og nu har man på TikTok kastet sin kærlighed over et helt nyt produkt fra L’Oréal, som lovprises i adskillige videoer på både TikTok og Instagram.
Otte sekunder ...
Mere skulle det ikke tage, førend du skulle kunne se og mærke effekten af L'Oréals nye produkt 8 seconds wonder water. 8 seconds wonder water er en tyndtflydende væske, som skal bruges i det våde hår under bruseren, og som på bare få sekunder skulle give et mere glansfuldt hår – lidt ligesom det look, man i USA får efter en tur i den lokale blowdry-salon. 8 seconds wonder water giver nemlig håret et sundere udseende, ligesom det bliver nemmere at rede ud og style, fordi den silikonefri formel blandt andet dæmper krus i både det krøllede og glatte hår.