© Hailey Bieber

Hailey Bieber står bag nyheden, der allerede er et hit på TikTok

Modellen har ligesom en del andre stjerner kastet sig ud i et nyt kapitel, og vi tror på, at denne lancering bliver utroligt populær at dømme ud fra den store tilslutning online.

Der findes snart ikke den stjerne, som ikke også har eget mærke ved siden af den karriere, der oprindeligt gjorde vedkommende berømt. Tænk bare på Kim Kardashian, der med Skims er blevet dronningen af undertøj og shapewear, Selena Gomez, som med Rare Beauty nu også er afsender på hud- og makeupprodukter, eller kvinden, som formentligt har nydt mest succes: Kylie Jenner, hvis famøse læbefarver ved navn Lip Kits gjorde hende til en af de yngste millidærer nogensinde.

Og nu melder endnu en berømthed sig på banen med et nyt mærke. Denne gang er det Hailey Bieber, som på TikTok længe har vist, hvordan hun får glødende hud – og nu ser det ud til, at hendes interesse for hudpleje stikker dybere end blot et par meget populære TikTok-videoer.

Rhode

... er navnet på det nye brand, hvis produkter formentligt er med til at give Hailey Bieber den glød, som mange har beundret hende for gennem de seneste par måneder på TikTok. Flere har kaldt det 'glazed donut skin', fordi Hailey Biebers hud har set så glat og fugtet ud, at den næsten har lignet en glaseret donut. På det seneste billede af Hailey Bieber med sit såkaldte glazed skin havde hun kun tagget ét brand, nemlig Rhode, hvilket dermed afslørede navnet på hendes nye brand – og folk spekulerer i, at modellen meget snart er klar til at lancere mærket.

Hailey Bieber begyndte allerede at dele billeder og videoer af sin hud og hudplejerutine sidste år, blandt andet i en video på TikTok, hvor modellen viser, hvordan hun bruger flere produkter sammen for at opnå den glaserede effekt, som mange siden har forsøgt at gøre hende efter på for eksempel TikTok og Instagram.

Senest har modellen også udtalt i en podcast, at hun er begyndt at træde ind i skønhedsverdenen, og at hun er startet på et projekt, som begyndte for allerede to år siden. Til en fan på Instagram har hun ligeledes skrevet i en kommentar, at Rhode har været undervejs længe, og at det lanceres i 2022. Sidste år søgte hun også patent på navnet Rhode og havde i ansøgningen oplyst, at det drejede sig om hudpleje og wellness-produkter, hvorfor vi med ret stor sikkerhed kan forvente produkter til huden, når Rhode engang bliver til en realitet.

Lige nu er det stadig uvist, hvornår Rhode lanceres, men vil du vide mere, forslår vi, at du holder øje med Instagram-profilen Rhode, som lige nu har 65.000 følgere på trods af, at der endnu ikke er et eneste opslag – men formentligt kommer der snart et, som kan gøre os klogere på lanceringen, og hvilke produkter vi kan forvente fra modellen.