7 skønne produkter, du altid vil vende tilbage til
Dig og mig – i tykt og tyndt. Se vores bud på skønhedsklassikere, der holder for evigt
AfBeauty classics
Der kommer hele tiden nye skønhedsfristelser ... men de er bare ikke ligeså gode, som dem man plejer at bruge. De skønhedsklassikere, som man altid sværger til – uanset hvad.
De tidløse klassikere, man ikke kan leve uden, og som altid er til at finde på badeværelseshylden og i makeuppungen. Uanset hvor mange nye produkter man prøver, vender man altid trofast tilbage til de musthaves, som aldrig svigter og som aldrig går af mode.
Se hvilke evergreens, der har fået ikonstatus inden for beautybranchen.

8 timers søvn i ét klik
Touche éclat, er ét af de få produkter, som har revolutioneret skønhedsbranchen, siden den udkom i 1991. Tryllestaven har været uundværlig i makeuppungen i årevis, og det forlyder, at der verden rundt bliver solgt én hvert sekund.
Trods utallige efterligninger er den lysspredende concealer-pen stadig et musthave, og den redder stadigvæk tusindvis af kvinder med otte timers søvn i ét klik.

I’m blue
Nivea-favoritten er kendt for sin karakteristiske duft og elsket for sine beskyttende og fugtgivende egenskaber. Selvom den lille blå tindåse har ændret udseende i løbet af de sidste 100 år, er det stadig den samme drøje formel fra 1911 der gemmer sig i dåsen.

Bambivipper
Som banebrydende inden for mascara i mere end 40 år forstår Maybelline, hvad vippeelskende kvinder ønsker sig. Great lash blev lanceret i 1971, og den ægte New York-klassiker spottes nemt på det pink hylster og grønne låg, som vi stadig kender dagen i dag.

Trylllecremen
Eight hour-cremen fra 1930 er en ægte klassikere, som stadig dagen i dag bliver brugt effektivt af tusindvis af kvinder verden over.
Cremen har stadig kultstatus, og navnet er inspireret af en kundes udsagn om, at cremen helede hendes søns hudafskrabning på knæet inden for otte timer.
Eight hour cream skin protectant, 50 ml, Elizabeth Arden hos Magasin.dk 300 kr.

Kultnegle
Siden Uma Thurman i Pulp Fiction fra 1994 havde Rouge noir på sine negle, har den mørke lak været eftertragtet blandt fashionistaer verden over.
Chanel er dog stadig trendsættende hvad angår neglelak og Rouge noir er en yderst klædelig bestseller, som aldrig går af mode.

Luksus på flaske
Parfumerne fra Chanel er tidløse klassikere, der formår at gøre kvinder (og mænd) afhængige, og Chanel no. 5 er ingen undtagelse.
Selvom den kontrastfyldte og sexede duft næsten er 100 år gammel, er formlen stadig den samme. Chanel no. 5 lokker med sine luksuriøse duftnoter, som skaber en helt unik duft, der for mange kvinder bliver en del af deres identitet.
Den ikoniske flakon er også udstillet på New York Museum of Modern Art. Parfumen er verdens bedst sælgende, og det siges, at der sælges én i minuttet på verdensplan.

Verdensmester
Advanced night repair, så for første gang dagens lys i 1982. Verdens første serum blev udviklet til at kunne booste hudens natlige reparationsproces og bekæmpe solens skadende virkninger på huden.
Advanced night repair er fortsat en af verdens mest populære sera, og formlen bliver stadig forbedret. Rygter siger, at der på verdensplan sælges 8,5 af denne serum i sekundet!
Advanced Night Repair, 30 ml, Estée lauder hos Magasin.dk 590 kr.
