I Stephanie Gundelachs toiletskab
“Jeg voksede op nord for København og vidste i en meget tidlig alder, at jeg ville arbejde med noget kreativt. Jeg kommer fra en iværksætterfamilie, så jeg har nok også altid vidst, at jeg ville være selvstændig. Ingen tvivl om, at det ville blive hårdt arbejde, men tanken om at forme sit helt eget var enormt inspirerende.
Efter gymnasiet læste jeg på KEA og startede bloggen Anywho. Dengang var der ingen modeblogs, og Anywho blev hurtigt en succes og en kickstarter for mange af de virksomheder, jeg sidder i i dag. Vi startede blandt andet tøjmærket Brics, og jeg kan tydeligt huske, at jeg sad ude på vores lager på Amager og pakkede pakker, da The New York Times ringede og ville lave et interview … det var så surrealistisk. Efter, at artiklen kom i deres Style-sektion i 2011, gik salget af Brics-frakker helt amok. Vi kunne næsten ikke følge med.
Jeg startede derefter butikken B56, blev en del af handelsportalen Anywear, og nu har jeg valgt at gå solo med egen blog og fokusere på mit arbejde som stylist og kreativ konsulent. Jeg har blandt andet lige stylet Inwears AW15-kampagne.”