Pakkekalenderen, du altid har drømt om – overraskelser til jul

Efteråret er kun lige begyndt, men juletravlheden er over os, før vi ved det. Midt i julegaver, julemad og Disneys juleshow finder du det allerbedste og måske mest afslappede øjeblik: pakkekalenderen

24. oktober 2019 af Benjamin Native Studio for The Body Shop

For mange er en lækker pakkekalender lige så meget en tradition som det at have et juletræ. Og den rutinerede juleshopper ved, at det er lige så håbløst at forsøge at få fat på den kalender, man gerne vil have, i slutningen af november, som det er at finde det bedste juletræ lillejuleaften. I stedet må man være hurtig, når kalenderne lander i butikkerne – og det gør de nu.

The Body Shop lancerede deres første for over 16 år siden. De var først til at introducere pakkekalendere inden for hudpleje, og i starten blev alle 24 gaver pakket ind i hånden!

Allerede i 1976 åbnede miljø- og menneskerettighedsaktivisten Anita Roddick den første The Body Shop-butik i Brighton, England, og det er netop den by og den butik, som har været inspirationen til dette års kalender. Efterhånden som du åbner lågerne, fører de dig gennem de snoede gader i en festlig drømmeby. I to af kalenderne kan man bag alle lågerne også læse interessante fakta om kvinder, som har fulgt deres store drømme – og skrevet historie.

Som altid præsenterer The Body Shop tre pakkekalendere i forskellige størrelser og prisklasser.

Den klassiske kalender har 24 låger med Cruelty Free bad- og kropsplejeprodukter fra The Body Shop. Perfekt til en person, som holder af at tage et varmt karbad efter en gåtur i sneen og derefter smøre sig ind i velduftende produkter. Pris 425 kr. (værdi 770 kr.).

Kalenderne Deluxe og Ultimate har henholdsvis 25 og 26 låger, som blandt andet indeholder sheet masks, makeup og ikoniske produkter fra serierne Drops of Youth og Oils of Life. Her kan man også hver dag læse om en fantastisk kvinde, som fulgte sine drømme og gik over i historien. Kalenderne passer til den, der holder af hudpleje såvel som at pifte sig op og prøve nye makeupprodukter. Pris Deluxe 675 kr. (værdi 1.230 kr.). Pris Ultimate 995 kr. (værdi 2.620 kr.).

Gør som 24.000 andre

Seneste

Måske er du interesseret i...