
Balmain og L'Oréal Paris i nyt og prisvenligt samarbejde
Snart lander et af (mode- og skønheds)årets højdepunkter, der kombinerer to store brands, en hær af supermodeller og nyskabende produkter
Af — 18. oktober 2017Når et af verdens førende makeupbrands slår pjalterne sammen med en af tidens mest ombejlede designere, er der noget godt i vente.
Balmains Olivier Rousteing har sammen med L'Oréal Paris skabt en kollektion af 12 matte læbefarver, der i kampagnen bliver flankeret af en hær af supermodeller, såsom Doutzen Kroes, Lara Stone og Ming Xi.
Kollektionerne rummer både de modige farver og skønne klassikere, og er lavet til at matche alle, uanset hudfarve og etnicitet.
Psst ... Ikea samarbejder med en af tidens mest hypede brands
Samarbejdets fokus udspringer fra L'Oréals velkendte slogan, “Because you're worth it” (fordi du er det værd, red.), der er blevet fortolket af Olivier Rousteing som en hyldest til og omfavnelse af diversitet:
“Lige meget, hvor du kommer fra, lige meget, hvilken stamme du tilhører. Foren jer, bliv set, bliv hørt. Sammen er vi uovervindelige. Fordi vi er alle sammen det værd,” siger Olivier Rousteing i en pressemeddelelse.