Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

Josephine Skriver © Wenn.com

Dette brynprodukt bliver solgt hvert 32. sekund

Er du på fornavn med det hypede og prisvenlige produkt, der bliver solgt med lynets hast?

Hypen omkring det amerikanske skønhedsmærke Glossier er næppe gået din næse forbi.

Glossiers grundlægger, Emily Weiss, har med sit lyserøde og lettilgængelige univers formået at skabe et helt skønhedsimperium, hvilket især ses på salgstallet af et helt bestemt produkt.

I 2015 introducerede Glossier brynværktøjet Boy brow, der hurtigt blev mærkets mest populære produkt. Boy brow har i dag opnået kultstatus blandt beautyfans, og produktet bliver solgt hvert 32. sekund på verdensplan, skriver Glossier i en pressemeddelelse.

Boy brow indeholder en cremet voksformular, der former og tykner dine øjenbryn, uden at få brynhårene til at føles stive eller unaturlige, og produktet kommer både i en transparent version samt i forskellige nuancer af blond, brun og sort.

Boy brow fra Glossier

Boy brow, Glossier 120 kr.

Mere om Skønhedsnyheder? Få Costumes nyhedsbrev