Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

Jourdan Dunn x Maybelline New York

Den skønne britiske model, Jourdan Dunn, er ny talsperson for Maybelline New York

Det går rigtig godt for den britiske skønhed, Jourdan Dunn, som nu er blevet talsperson for Maybelline New York. Hun er kendt for sin tidløse skønhed og hårdtarbejdende rolle som både mor og model. Hun har været del af mange skønhedskampagner som YSL's Touche Éclat concealer, Burberry Beauty og Calvin Klein One's Red fragrance. Hun følger hos Maybelline New York i fodsporrene af store navne som Freja Beha Erichson, Erin Wasson, Charlotte Free og Christy Turlington, der alle har været talspersoner for brandet.

Herunder kan du se en lille Q&A med Jourdan:

Hvad giver dig selvtillid i dit job som model og i livet?

"Musik. Styrkende musik opløfter ens sjæl, og får én til at føle sig godt tilpas, især hvis det er lavet af stærke og selvbevidste kvinder.”

Hvordan forvandler du catwalk til sidewalk?

“Min stil handler om at finde specifikke ting, der skiller sig ud, men kan blive mixed og matched med ting, jeg allerede har i min garderobe. Jeg er stor fan af at kombinere dyre og billige brands, ligesom Topshop med YSL eller H&M med noget fra Balenciaga.”

Hvad betyder det for dig at være talsperson for Maybelline New York?

Det er en ære at være talsperson for sådan et ikonisk brand. Jeg er stolt over at kunne sige, 'jeg er en Maybelline-pige', og forhåbentligt kan jeg få folk til at føle det samme, som jeg gjorde, da jeg så reklamerne gennem min opvækst. Brandets billedsprog er altid smukt og positivt. At jeg nu er en del af det, er en drøm, der går i opfyldelse.”