H&M slår sig på flakonen
Den svenske highstreetkæde præsenterer “en garderobe af parfumer”, som du kan kombinere på kryds og tværs for at finde din favoritduft
AfHvilken type parfumebruger er du? Sprøjter du dig hver dag med samme signaturduft, eller leger du med forskellige parfumer afhængigt af humør og anledning?
H&M lancerer nu “en garderobe af parfumer” med hele 25 dufte, der er skabt i samarbejde med et af verdens førende parfumehuse, Givaduan. Kollektionen indeholder en bred vifte af forskellige dufte, som giver alle muligheden for at finde sin egen personlige favoritduft. Parfumerne er holdt i et fornuftigt prisleje, fra 50-199 kroner, der giver kunderne mulighed for at købe flere forskellige parfumer og blande sig frem til deres egen duft.

Find din favoritduft
Der er tre forskellige grupper af parfumer i kollektionen. ‘The Singles’ har en enkelt note, ‘The Reveries’ består af blandede dufte, mens ‘The Essences’ er mere nuancerede og komplekse.
“Duft er blevet en vigtig del af mode, og vi er glade for at kunne tilbyde et bredt udvalg af unikke dufte med mange forskellige noter. Kunder kan eksperimentere med de forskellige dufte på tværs af de tre grupper for at finde den duft, der passer bedst til dem, og som de kan identificere sig med. Det er som at opbygge en personlig stil, hvilket altid er en sjov og spændende rejse,” fortæller Sara Wallander, Concept Designer for H&M Beauty.
H&M’s 25 parfumer vil være tilgængelige fra 16. august.
